Rewolucja w filiżance

Tradycyjna czarna herbata traci w Polsce zwolenników. Wkrótce na rynku za 1,2 mld zł mogą ją zdetronizować mieszanki aromatyzowane i ziołowe.

Aktualizacja: 01.09.2015 12:59 Publikacja: 31.08.2015 22:00

Tradycyjna czarna herbata traci w Polsce zwolenników. Wkrótce mogą ją zdetronizować mieszanki aromat

Tradycyjna czarna herbata traci w Polsce zwolenników. Wkrótce mogą ją zdetronizować mieszanki aromatyzowane i ziołowe.

Foto: 123RF

Polski rynek detaliczny herbaty, nie licząc gastronomii, wart jest już ponad 1,21 mld zł – wynika z danych firmy badawczej Nielsen.

Ze spożyciem zbliżającym się do 1 kg rocznie na osobę Polska zajmuje czwarte miejsce w Europie. Wyprzedzają nas tylko Irlandczycy, Brytyjczycy i Rosjanie – podaje Euromonitor International.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Bioróżnorodność wymaga coraz większej uwagi