Reklama

Wydatki na reklamę. Nadzieja w Rodzinie 500+

W minionym półroczu wydatki na reklamę w Polsce były tylko o 1,2 proc. wyższe niż przed rokiem. Druga połowa roku ma być lepsza.

Publikacja: 08.09.2019 21:00

Wydatki na reklamę. Nadzieja w Rodzinie 500+

Foto: Adobe Stock

Dom mediowy Starcom i Agora, do której należą m.in. „Gazeta Wyborcza" i kina Helios, podsumowały pierwsze półrocze i podały nowe szacunki dla reklamowego rynku w Polsce na ten rok.

Według Starcomu w całym 2019 r. reklamodawcy zostawią w mediach o 3–3,5 proc. więcej niż w roku 2018. Zarząd Agory obniżył swoje założenia z początku roku mówiące o wzroście w przedziale 2,5–4,5 proc. i uważa teraz, że możemy mieć do czynienia ze wzrostem w przedziale 1,5–3,5 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama