Aktualizacja: 27.10.2015 21:40 Publikacja: 27.10.2015 21:00
Kryzys koncernu jest coraz większy
Foto: AFP
W środę w Brukseli zbiorą się przedstawiciele państw UE, którzy mają dyskutować o nowej propozycji Komisji Europejskiej (KE): wprowadzenia rzeczywistych testów emisji spalin w 2017 r. Miałyby one pokazywać, ile spalin emituje każdy samochód na drodze, a nie tylko wybrany przez koncern egzemplarz w warunkach laboratoryjnych.
Organizacja ekologiczne spodziewają się silnego oporu ze strony rządów, szczególnie tych krajów, które są ojczyznami znanych marek samochodowych: Włoch (Fiat), Hiszpania (Seat) czy Szwecji (Volvo).
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas