Klienci najdardziej doceniają produkty własne sieci handlowych, na których jest nazwa sieci - wynika z badania ARC Rynek i Opinia

Większość klientów sieci handlowych ma świadomość istnienia marek własnych i bardzo je docenia.

Publikacja: 12.01.2016 12:53

Klienci najdardziej doceniają produkty własne sieci handlowych, na których jest nazwa sieci - wynika z badania ARC Rynek i Opinia

Foto: 123rf.com

Klienci doceniają marki własne

Większość klientów sieci handlowych ma świadomość istnienia marek własnych i bardzo je docenia.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP