Klienci najdardziej doceniają produkty własne sieci handlowych, na których jest nazwa sieci - wynika z badania ARC Rynek i Opinia

Większość klientów sieci handlowych ma świadomość istnienia marek własnych i bardzo je docenia.

Publikacja: 12.01.2016 12:53

Klienci najdardziej doceniają produkty własne sieci handlowych, na których jest nazwa sieci - wynika z badania ARC Rynek i Opinia

Foto: 123rf.com

Klienci doceniają marki własne

Większość klientów sieci handlowych ma świadomość istnienia marek własnych i bardzo je docenia.

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca