Odzieżowa spółka LPP wprowadza na rynek markę premioum Tallinder

Odzieżowa grupa powiększyła się o szósty brand. Tallinder kierowany będzie do zamożniejszych klientów i osób powyżej 30. roku życia.

Publikacja: 12.01.2016 13:34

Odzieżowa spółka LPP wprowadza na rynek markę premioum Tallinder

Foto: materiały prasowe

LPP zaprezentuje dziś swoją najnowszą markę. Tym razem firma stawia na odzież i akcesoria adresowane do zamożniejszych i najbardziej wymagających klientów. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku – w mieście, w którym ponad dwie dekady temu swą działalność rozpoczęła firma LPP. Całość kolekcji nowej marki będzie także dostępna w sklepie internetowym tallinder.com.

- Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder. To szósta marka grupy, która jest też właścicielem Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku