Aktualizacja: 04.04.2016 12:33 Publikacja: 04.04.2016 12:33
Foto: Bloomberg
Eksperci firmy analitycznej ABI Research prognozują, że za 5 lat sprzedaż tabletów będzie o jedną trzecią mniejsza niż obecnie. W 2015 r. na rynek wprowadzono ponad 207 mln tabletów, a – jak szacuje się – w 2021 r. kupiony zostanie już tylko 140 mln szt.
Analitycy spadek popytu tłumaczą nasyceniem rynku oraz stosunkowo dużą niezawodnością takich urządzeń. Pokazują to statystki, z których wynika, że klienci nie chcą kupować już tanich modeli a wybierają markowe sprzęty. W tym roku takie markowe produkty mają stanowić już 70 proc. rynku. W ciągu pięciu lat ich udział sięgnie do 89 proc. Kupujący tablety lepszej jakości przyczyniają się jednocześnie do tego, że cykl wymiany urządzeń wydłuża się.
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas