22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V już edycja Mail My Day. Jest to jedno z największych wydarzeń e-marketingowych, na którym eksperci i praktycy z dziedziny marketingu internetowego podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz prelekcji, organizatorzy przygotowali warsztaty, podczas których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności, przydatne w pracy marketera.
Zaproszeni goście
Konferencja Mail My Day to okazja, aby spotkać się z ekspertami od e-marketingu, wśród nich: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Paweł Sala, Barbara Stawarz, czy Monika Czaplikcka. Oprócz polskich specjalistów z dziedziny e-marketingu, organizatorzy zaprosili również zagranicznych ekspertów: Jordie van Rijn (Email Monday), Guy Hanson (Return Path) oraz Kath Pay (Holistic Email Marketing).
Co was czeka podczas V edycji Mail My Day
Konferencja trwa dwa dni i podzielona jest na dwie główne części. Pierwszego dnia, podczas prelekcji, uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną. Z kolei drugiego - w 100% praktyczną.
Będzie więc można posłuchać ciekawych wystąpień, m.in. o tym, jak naprawić kryzysy w social media po wysłaniu feralnego maila, czy w jaki sposób Google Analytics widzi email marketing. Będzie też trochę o C-Matrix, czy o walucie w email marketingu, za którą odbiorca gotowy jest sprzedać… nawet swoją duszę! Z kolei osobom zainteresowanym wykorzystaniem email marketingu w B2B, Paweł Sala udzieli kilku praktycznych porad.