Reklama

Lokalizacja sercem logistyki e-commerce

Jak podaje Gemius, już co drugi Polak robi zakupy w sieci. Ponad połowa internautów kupuje w polskich e-sklepach, a najpopularniejszymi zakupami są odzież, dodatki, akcesoria, książki i płyty. Nie dziwi więc fakt, że coraz większe grono klientów firm logistycznych stanowi branża e-commerce, a tym samym rośnie jej udział w powierzchniach magazynowych w całej Polsce. Wśród wielu czynników kluczowych dla obsługi tego sektora na czoło wysuwają się lokalizacja i dostęp do pracowników.

Publikacja: 15.12.2017 09:38

Lokalizacja sercem logistyki e-commerce

Na prężnie rozwijającym się rynku e-commerce czas to pieniądz. I nie chodzi tu tylko o czas związany z dostawą do klienta czy obsługą zwrotów, ale także z budową dedykowanego potrzebom firmy logistycznej centrum dystrybucyjnego. Przykładem doskonale łączącym dobrą lokalizację, zaplecze personalne oraz szybko i sprawnie zrealizowany projekt deweloperski jest budynek, który powstał we wrześniu 2017 r., w niecałe 5 miesięcy, dla firmy Arvato Polska, wiodącego dostawcy kompleksowych usług outsourcingowych, w SEGRO Logistics Park Stryków. Będzie w nim obsługiwany kanał e-commerce dla marekReserved, Mohito, House i Sinsay, należących do polskiego giganta branży odzieżowej – spółki LPP S.A.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Materiał Partnera
Budowa stoiska na targach nigdy nie była tak prosta, jak z systemem Matrix
Biznes
Microsoft wycofuje chińskich inżynierów z obsługi Pentagonu
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Reklama
Reklama