Na prężnie rozwijającym się rynku e-commerce czas to pieniądz. I nie chodzi tu tylko o czas związany z dostawą do klienta czy obsługą zwrotów, ale także z budową dedykowanego potrzebom firmy logistycznej centrum dystrybucyjnego. Przykładem doskonale łączącym dobrą lokalizację, zaplecze personalne oraz szybko i sprawnie zrealizowany projekt deweloperski jest budynek, który powstał we wrześniu 2017 r., w niecałe 5 miesięcy, dla firmy Arvato Polska, wiodącego dostawcy kompleksowych usług outsourcingowych, w SEGRO Logistics Park Stryków. Będzie w nim obsługiwany kanał e-commerce dla marekReserved, Mohito, House i Sinsay, należących do polskiego giganta branży odzieżowej – spółki LPP S.A.
Nowo powstałe centrum dystrybucyjne Arvato Polska to flagowy projekt deweloperski SEGRO, wiodącego właściciela, zarządcę i dewelopera nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnychdla branży logistycznej. Projekto powierzchni 30 400 m
2
obejmuje część magazynową, a także liczącą 1 000 m
2