Aktualizacja: 03.01.2018 20:00 Publikacja: 03.01.2018 20:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Latem 2017 mówił pan o kilku elementach strategii, które mają priorytet: jakości internetu, inwestycjach, refarmingu częstotliwości. Co udało się w ub.r. zrobić?
Opracowaliśmy zasady wdrożenia mechanizmu monitorowania jakości internetu. Ma on pozwalać konsumentom oceniać, na ile dostawca usługi spełnia zobowiązania z umowy. Na prośbę izb branżowych na jesieni usiedliśmy raz jeszcze do stołu, żeby przedyskutować metodykę pomiarów i obawy telekomów. Zaimplementujemy szereg uwag, ale są miejsca, gdzie nie znajdziemy kompromisu. Niebawem będziemy gotowi do ogłoszenia konkursu na dostawcę narzędzia. Chcemy je udostępnić w drugiej połowie roku.
Potwierdziły się doniesienia medialne o przejęciu udziałów w Intelu przez rząd USA. Sekretarz handlu, Howard Lut...
Gwałtowny spadek poziomu Morza Kaspijskiego wpływa na porty, kurorty i dostawy ropy naftowej. Powoduje też katas...
Po ponad miesiącu od ogłoszenia w kancelarii premiera ruszyły prace nad wyborem prezesa Urzędu Komunikacji Elekt...
Sztuczna inteligencja zaczyna wypierać programistów, prezydent Karol Nawrocki wetuje ustawę wiatrakową, a europe...
Nowy moskwicz, który miał być rosyjską odpowiedzią na opuszczenie Rosji przez zachodnie koncerny motoryzacyjne,...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas