Aktualizacja: 07.02.2018 13:07 Publikacja: 07.02.2018 13:07
Foto: materiały prasowe
Dzięki nowej strategii wobec bankowości detalicznej Pekao, drugi co do wielkości bank w Polsce, ma stać się liderem w pozyskiwaniu nowych klientów i do końca roku planuje sprzedać 400 tys. nowych rachunków. Wzmocnienie biznesu detalicznego, mające przynieść głównie dużo większy wzrost nowych klientów, to jeden z kluczowych czynników pozwalających na realizację celów strategii, przedstawionej w listopadzie (ROE na poziomie 14 proc., wskaźnik C/I poniżej 40 proc., zysk netto powyżej 3 mld zł).
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas