Aktualizacja: 04.06.2018 14:31 Publikacja: 04.06.2018 12:01
Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman
Awaria dotyczyła zarówno kanału mobilnego jak i internetowego.
Klienci, którzy w menu systemu wybierali opcję zlecenia przelewu nie mogli wypełnić formularza. Podczas próby wpisania danych pojawiał się komunikat: "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna".
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas