Reklama

Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

PKO BP poinformował, że awaria, która utrudniała dziś jego klientom korzystanie z usług banku została usunięta. Od 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, a od 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Bank zapewnia też, że wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane.

Aktualizacja: 26.10.2018 18:08 Publikacja: 26.10.2018 14:44

Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

Foto: spółka

W piątek w okolicach południa klienci PKO Banku Polskiego zaczęli skarżyć się na awarię systemu bankowości elektronicznej i mobilnej, problemy z logowaniem i realizacją transakcji. Nie działały serwis iPKO i aplikacja IKO.

PKO BP na swoim profilu na Facebooku przyznał, że faktycznie są problemy. "Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" – można było przeczytać wtedy w oświadczeniu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Banki
PKO BP wchodzi na Litwę i do Szwecji. To nie koniec ekspansji banku
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Banki
Nowa strategia mBanku. Cel to większe udziały w rynku i regularne wypłaty dywidendy
Reklama
Reklama