Reklama

Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

PKO BP poinformował, że awaria, która utrudniała dziś jego klientom korzystanie z usług banku została usunięta. Od 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, a od 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Bank zapewnia też, że wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane.

Aktualizacja: 26.10.2018 18:08 Publikacja: 26.10.2018 14:44

Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

Foto: spółka

W piątek w okolicach południa klienci PKO Banku Polskiego zaczęli skarżyć się na awarię systemu bankowości elektronicznej i mobilnej, problemy z logowaniem i realizacją transakcji. Nie działały serwis iPKO i aplikacja IKO.

PKO BP na swoim profilu na Facebooku przyznał, że faktycznie są problemy. "Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" – można było przeczytać wtedy w oświadczeniu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Banki
Prezes BGK: Będzie nowy wehikuł do finansowania obronności
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Reklama
Reklama