- Wybraliśmy Banderasa ze względu na pozytywny wizerunek. Jest dynamiczny, a jednocześnie sympatyczny i bardzo dobrze kojarzony z rolami w filmach "Zorro" czy "Desperado" - mówi Jędrzej Marciniak, szef marketingu w BZ WBK. Ujawnił, że bank brał pod uwagę zatrudnienie w reklamie m.in. Georga Clooneya, Catherinę Zeta Jones, Lucy Liu. Harrisona Forda. Marciniak zapewnił, że zatrudnienie hiszpańskiego aktora nie ma związku z tym, że nowym inwestorem BZ WBK jest hiszpański Santander, a poza tym nie planowany jest rebranding banku.
Przedstawiciele BZ WBK poinformowali, że liczą na to, że sprzedaż kredytów gotówkowych w tym roku będzie o 35 proc. wyższa niż w ubiegłym roku. Nie podano jednak kwoty udzielonych kredytów w 2010 roku. Portfel kredytów gotówkowych na koniec 2010 roku wynosił ponad 3,14 mld zł.
Od połowy maja ruszy kolejna część kampanii reklamowej banku, w którym Antonio Banderas będzie promował kredyty dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Banderas jest kolejną międzynarodową gwiazdą reklamującą BZ WBK.
Wcześniej w kampaniach promujących produkty banku wystąpili m.in. John Cleese, Danny de Vito, Gerard Depardieu.