Mann i Materna w Kredyt Banku

Wojciech Mann i Krzysztof Materna będą reklamować nową ofertę Kredyt Banku. Dzięki nim bank chce podwoić liczbę otwieranych co miesiąc kont

Aktualizacja: 19.05.2011 20:32 Publikacja: 19.05.2011 15:37

Mann i Materna w Kredyt Banku

Foto: materiały prasowe

Bank od 23 maja wprowadza nowy rachunek osobisty, z oprocentowaniem 7 proc. dla kwot do 3 tys. zł., bez opłat za prowadzenie i z darmowymi wypłatami z bankomatów w całej w Polsce.

Przedstawiciele banku podkreślają, że konto jest najwyżej oprocentowanym rachunkiem w Polsce.

Konto będzie można otworzyć przez internet, bez konieczności wizyty w placówce. W takim wypadku umowa zostanie przesłana kurierem. Oczekiwania co do efektów kampanii są jednak bardzo ostrożne.

- Chcemy w trakcie kampanii podwoić sprzedaż kont - zapowiada Tomasz Molenda, dyrektor departamentu marketingu Kredyt Banku. Obecnie klienci otwierają 5-6 tys. nowych rachunków miesięcznie.

Obecnie bank prowadzi 620 tys. rachunków.

Przedstawiciele banku podkreślają, że liczą na to, że nowe konto przyciągnie zamożnych klientów.

- Ruszamy z największą kampanią reklamową połączoną ze zmianą wizerunku banku - podkreśla Maciej Bardan, prezes Kredyt Banku.

Nowe hasło banku to  "Finanse z zasadami". Konto ma być głównym "narzędziem akwizycyjnym", ale w dalszej perspektywie reklamowane będą też inne produkty. Kontrakt z Wojciechem Mannem oraz Krzysztofem Materną został podpisany na dwa lata.

Najbliższa kampania reklamowa potrwa do końca lipca. Będą pokazywane trzy spoty reklamujące konto osobiste, nawiązują one do kultowych programów, w których obaj panowie występowali.

To kolejny bank, który zdecydował się na to, by znane osoby reklamowały jego usługi. PKO Bank Polski reklamuje Szymon Majewski, a BZ WBK sięga po gwiazdy zagraniczne, ostatnio jest to Antonio Banderas

Kredyt Bank jest siódmym pod względem aktywów bankiem komercyjnym na polskim rynku. Ostatnio pojawia się coraz więcej informacji wskazujących, że jego właściciel belgijski KBC rozważa jego sprzedaż. W czwartek "Rz" pisała o tym, że grupa KBC zleciła bankowi inwestycyjnemu Goldman Sachs opracowanie strategii możliwej sprzedaży KB. Wczoraj agencja Reutera podała, że Goldman Sachs oraz Bank of America Merrill Lynch opracowują plan sprzedaży Kredyt Banku oraz Warty.

Bank od 23 maja wprowadza nowy rachunek osobisty, z oprocentowaniem 7 proc. dla kwot do 3 tys. zł., bez opłat za prowadzenie i z darmowymi wypłatami z bankomatów w całej w Polsce.

Przedstawiciele banku podkreślają, że konto jest najwyżej oprocentowanym rachunkiem w Polsce.

Pozostało 86% artykułu
Banki
UniCredit chce przejąć włoski Banco BPM
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych