Reklama

Czy poleciłeś kiedyś swój bank?

Instytucje finansowe muszą poprawiać obsługę, by utrzymać klientów. Coraz częściej prowadzą zaawansowane badania, a nawet neuromarketing.

Aktualizacja: 30.05.2016 06:11 Publikacja: 29.05.2016 21:00

Aż 41 proc. Polaków poleciłoby swój bank innym. Z badań Boston Consulting Group wynika, że najbardziej aktywna na tym polu jest grupa najmłodszych użytkowników usług bankowych, w wieku 18–24 lata. Tu aż 23 proc. osób rekomenduje swój bank, nawet gdy nie są o to pytani, a 65 proc. poleciło, gdy zostali zapytani.

Jednak to nie o nich najmocniej będą konkurować banki. Największym wyzwaniem są najbardziej dochodowi klienci – czyli osoby w wieku 35–44 lata. A w tej grupie zaledwie 21 proc. klientów rekomenduje swój bank, z czego tylko 12 proc. poleca nawet, gdy nie są o to pytani.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Banki
Prezes BGK: Będzie nowy wehikuł do finansowania obronności
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Banki
Czy cła Trumpa zaszkodzą Szwajcarii? SNB nie planuje ujemnych stóp, firmy wstrzymują inwestycje
Banki
Prezes UniCredit: Po przejęciu Commerzbanku zwolnienia będą „znaczące”
Reklama
Reklama