Nest Bank stawia na Siłę Przedsiębiorców i rewolucjonizuje identyfikację wizualną

– Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

Publikacja: 17.12.2021 03:00

Tekst powstał we współpracy z NEST BANKiem

Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec I kwartału 2022 r. – Przez ostatnie dwa lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. – Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – dodaje.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Kredyty frankowe przestają być obciążeniem dla mBanku
Banki
Pekao nie będzie składał oferty na zakup Santander BP
Banki
Dobre wyniki Santandera na początku 2025 r. Co mówi zarząd o sprzedaży banku?
Banki
Zmiana warty w ING Banku Śląskim. Kto zastąpi prezesa Bartkiewicza?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Banki
Santander Bank Polska jednak na sprzedaż. Kto i za ile chce go kupić