Tekst powstał we współpracy z NEST BANKiem
Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec I kwartału 2022 r. – Przez ostatnie dwa lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. – Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – dodaje.
Nowy wygląd i sprawdzona strategia
W 2019 r. Nest Bank zaktualizował swoją strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro i małych firm. Utrzymując jednocześnie atrakcyjną i nowoczesną ofertę dla klientów indywidualnych. – Przez dwa lata przeszliśmy prawdziwą transformację cyfrową – od banku tradycyjnego do banku, w którym wygodny dostęp do produktów przez internet stanowi filar działalności – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.
– Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy. Do tej pory koncentrowaliśmy się na udoskonaleniu procesów, wprowadzaniu nowych technologii informatycznych, przebudowaniu zespołów i nadaniu im interdyscyplinarnego charakteru. Konsekwentnie realizowaliśmy też strategię biznesową opartą na całkowitej specjalizacji na segmencie mikro i małych firm. Przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – mówi Piotr Kowynia. – W Nest Banku przedsiębiorca jest zawsze na pierwszym miejscu. Z myślą o jego firmie tworzymy nowoczesne usługi finansowe, które stają się częścią jej procesu biznesowego. Pracując nad konkretnymi rozwiązaniami, często zadajemy sobie pytanie, czy tak postąpiłby nasz przedsiębiorca, rozwijając swój biznes? Jesteśmy bankiem, który pracuje z przedsiębiorcami nad osiągnięciem wspólnego sukcesu – dodaje prezes.
Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki. – Nest Bank to bank, który ceni i podziwia siłę przedsiębiorców. Imponuje nam ich odwaga i determinacja w dążeniu do celu. Dla nas każdy przedsiębiorca jest współczesnym bohaterem polskiej gospodarki. Jesteśmy dla tych, którzy szukają banku partnera realnie wspierającego ich działania poprzez nowoczesne usługi finansowe – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.