Aktualizacja: 07.06.2018 14:04 Publikacja: 07.06.2018 14:04
Foto: 123rf.com
Projekt zakłada wdrożenie nowej formy kontaktu klientów z bankiem, czyli rozmowy tekstowe, audio, interakcje wideo z funkcjami prezentacji materiałów oraz możliwością uwierzytelniania klientów i autoryzacji operacji. Rozwiązanie będzie dostępne zarówno na komputerach stacjonarnych jak i na urządzeniach mobilnych.
LiveBank to flagowe rozwiązanie Aillerona, które pomaga klientom banków wypełnić lukę między samoobsługową bankowością internetową i mobilną a fizycznymi oddziałami. LiveBank pozwala bankom aktywnie angażować klientów w dialog z bankiem, umożliwiając prezentację zmieniających się ofert, sprzedaż produktów bankowych z wykorzystaniem kanału wideo, audio, chat, co-browsingu i współdzielenia dokumentów. Według polskiej spółki jej system uzupełnia istniejące kanały elektroniczne i umożliwia bankom współpracę ze swoimi klientami na dowolnym urządzeniu i w dogodnym dla nich momencie.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas