Reklama
Rozwiń

Awaria w Aliorze

Klienci Alior Banku skarżą się na brak możliwości zalogowania się do bankowości internetowej i mobilnej.

Aktualizacja: 09.07.2018 12:50 Publikacja: 09.07.2018 12:47

Awaria w Aliorze

Foto: Bloomberg

Od rana klienci Alior Banku skarżą się na profilu banku na Facebooku, że nie mogą zalogować się do systemu bankowości internetowej i mobilnej. Niektórzy wskazują, że po długim oczekiwaniu wreszcie udało im się dostać na swoje konto, ale brakuje niektórych funkcjonalności. Na razie Alior, siódmy co do wielkości bank w Polsce, nie opublikował komunikatu wyjaśniającego skalę awarii i podającego termin rozwiązania problemów.

Alior ma ponad 2,3 mln klientów indywidualnych mających podpisaną umowę umożliwiającą korzystanie z bankowości internetowej – wynika z danych PRnews.pl. Największy pod tym względem jest PKO BP (10 mln), mBank i Pekao (3,6 mln). Liczbau żywkotników bankowości mobilnej Aliora to 210 tys. (liderem jest PKO BP mające ponad 2,3 mln).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych