Reklama

Awaria w Aliorze

Klienci Alior Banku skarżą się na brak możliwości zalogowania się do bankowości internetowej i mobilnej.

Aktualizacja: 09.07.2018 12:50 Publikacja: 09.07.2018 12:47

Awaria w Aliorze

Foto: Bloomberg

Od rana klienci Alior Banku skarżą się na profilu banku na Facebooku, że nie mogą zalogować się do systemu bankowości internetowej i mobilnej. Niektórzy wskazują, że po długim oczekiwaniu wreszcie udało im się dostać na swoje konto, ale brakuje niektórych funkcjonalności. Na razie Alior, siódmy co do wielkości bank w Polsce, nie opublikował komunikatu wyjaśniającego skalę awarii i podającego termin rozwiązania problemów.

Alior ma ponad 2,3 mln klientów indywidualnych mających podpisaną umowę umożliwiającą korzystanie z bankowości internetowej – wynika z danych PRnews.pl. Największy pod tym względem jest PKO BP (10 mln), mBank i Pekao (3,6 mln). Liczbau żywkotników bankowości mobilnej Aliora to 210 tys. (liderem jest PKO BP mające ponad 2,3 mln).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Cała naprzód! Strategia mBanku 2026–2030: ambitny kurs na wzrost, relacje i odpowiedzialność
Banki
Revolut zainwestuje miliardy dolarów. Celuje w 100 mln klientów i mówi o Polsce
Banki
Prezes mBanku o podatkach, frankach i nowej strategii: To nie jest sektor nadzwyczajnych zysków
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Reklama
Reklama