Banki źle informowały klientów

UOKiK stwierdził, że Alior, Millennium, BZ WBK, Deutsche Bank, Idea Bank, Pekao i Plus Bank nieprawidłowo informowały o zmianach opłat. Teraz banki muszą zadośćuczynić klientom.

Aktualizacja: 26.07.2018 14:43 Publikacja: 26.07.2018 14:41

Banki źle informowały klientów

Foto: Bloomberg

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza nie tylko, kiedy i na podstawie jakich punktów umowy banki zmieniają cenniki, ale też w jaki sposób o tym informują klientów. Zmiany dotyczące tabeli opłat czy regulaminów muszą zostać udostępnione na tzw. trwałym nośniku. Jest nim np. list w formie tradycyjnej lub elektronicznej, informacja zapisana na nośniku USB, CD, a także e-mail, o ile zawiera w sobie wszystkie niezbędne dane.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
BNP Paribas zaliczył udany kwartał. Zyski były rekordowe
Banki
Wyniki PKO BP pozytywnie zaskoczyły rynek
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki