Reklama
Rozwiń

Banki źle informowały klientów

UOKiK stwierdził, że Alior, Millennium, BZ WBK, Deutsche Bank, Idea Bank, Pekao i Plus Bank nieprawidłowo informowały o zmianach opłat. Teraz banki muszą zadośćuczynić klientom.

Aktualizacja: 26.07.2018 14:43 Publikacja: 26.07.2018 14:41

Banki źle informowały klientów

Foto: Bloomberg

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza nie tylko, kiedy i na podstawie jakich punktów umowy banki zmieniają cenniki, ale też w jaki sposób o tym informują klientów. Zmiany dotyczące tabeli opłat czy regulaminów muszą zostać udostępnione na tzw. trwałym nośniku. Jest nim np. list w formie tradycyjnej lub elektronicznej, informacja zapisana na nośniku USB, CD, a także e-mail, o ile zawiera w sobie wszystkie niezbędne dane.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama