Banki źle informowały klientów

UOKiK stwierdził, że Alior, Millennium, BZ WBK, Deutsche Bank, Idea Bank, Pekao i Plus Bank nieprawidłowo informowały o zmianach opłat. Teraz banki muszą zadośćuczynić klientom.

Aktualizacja: 26.07.2018 14:43 Publikacja: 26.07.2018 14:41

Banki źle informowały klientów

Foto: Bloomberg

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza nie tylko, kiedy i na podstawie jakich punktów umowy banki zmieniają cenniki, ale też w jaki sposób o tym informują klientów. Zmiany dotyczące tabeli opłat czy regulaminów muszą zostać udostępnione na tzw. trwałym nośniku. Jest nim np. list w formie tradycyjnej lub elektronicznej, informacja zapisana na nośniku USB, CD, a także e-mail, o ile zawiera w sobie wszystkie niezbędne dane.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Ludwik Kotecki, RPP: Adam Glapiński złamał naszą dżentelmeńską umowę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Były prezes państwowego banku chińskiego idzie do więzienia
Banki
Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni
Banki
Bank centralny Rosji wspomaga wojnę Putina
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Materiał Promocyjny
Click to Pay podbija polski rynek - Mastercard rozszerza nowy standard płatności kartą w internecie