Reklama

Banki źle informowały klientów

UOKiK stwierdził, że Alior, Millennium, BZ WBK, Deutsche Bank, Idea Bank, Pekao i Plus Bank nieprawidłowo informowały o zmianach opłat. Teraz banki muszą zadośćuczynić klientom.

Aktualizacja: 26.07.2018 14:43 Publikacja: 26.07.2018 14:41

Banki źle informowały klientów

Foto: Bloomberg

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza nie tylko, kiedy i na podstawie jakich punktów umowy banki zmieniają cenniki, ale też w jaki sposób o tym informują klientów. Zmiany dotyczące tabeli opłat czy regulaminów muszą zostać udostępnione na tzw. trwałym nośniku. Jest nim np. list w formie tradycyjnej lub elektronicznej, informacja zapisana na nośniku USB, CD, a także e-mail, o ile zawiera w sobie wszystkie niezbędne dane.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama