Pekao chce pozyskać klientów dzięki Lidze Mistrzów

Pekao startuje z promocją swoich produktów wykorzystując fakt, że jego właściciel grupa Unicredit jest sponsorem Ligi Mistrzów

Publikacja: 30.09.2010 17:50

Jutro rusza konkurs, w którym można wygrać m.in. dziewięć nagród głównych w postaci podwójnych biletów na mecz finałowy Ligi Mistrzów. Aby wziąć w nim udział trzeba skorzystać z co najmniej jednego z trzech produktów: lokaty progresywnej, karty kredytowej lub założyć Eurokonto Aktywne Plus. Im więcej produktów, tym więcej szanse na więcej zgłoszeń i większa szansa na wygraną.

Karty Champions League będą wydawane nowym i obecnym klientom banku do końca roku. Nie będzie pobrana opłata roczna za użytkowanie, pod warunkiem wykonania dwóch operacji do końca lutego 2011 r., ale aby wziąć udział w konkursie trzeba je założyć do końca roku.

Do karty dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie NNW i pokrycie kosztów leczenia za granicą.

Natomiast konto osobiste oferowane w ramach tej promocji będzie darmowe przez 9 miesięcy dla tych których otworzą je do końca stycznia 2011 r. Trzecim konkursowym produktem jest lokata progresywna, z efektywnym oprocentowaniem na poziomie 4 proc. w skali roku.

- Okres trwania lokaty wynosi dziewięć miesięcy, czyli tyle ile edycja Ligi Mistrzów, ale już po trzech miesiącach można wycofać środki wraz z naliczonymi odsetkami - tłumaczy Robert Rejnin odpowiedzialny za produkty depozytowe w Pekao. Liczy na co najmniej 30 proc. wzrost sprzedaży tych lokat.

Od piątku Pekao uruchamia specjalną stronę mistrzowskapromocja.pl, poświęconą tym produktom i konkursowi.

Unicredit, główny akcjonariusz Pekao jest jednym z głównych sponsorów Ligi Mistrzów. Grupa patronuje podróży oryginalnego pucharu UEFA Champions Legaue przez europejskie kraje. W piątek puchar mistrzów przyjedzie do Warszawy, gdzie będą gościć także znani piłkarze Luis Figo, oficjalny ambasador Unicredit przy UEFA Champions Legaue, a także Peter Schmeichel.

Jutro rusza konkurs, w którym można wygrać m.in. dziewięć nagród głównych w postaci podwójnych biletów na mecz finałowy Ligi Mistrzów. Aby wziąć w nim udział trzeba skorzystać z co najmniej jednego z trzech produktów: lokaty progresywnej, karty kredytowej lub założyć Eurokonto Aktywne Plus. Im więcej produktów, tym więcej szanse na więcej zgłoszeń i większa szansa na wygraną.

Karty Champions League będą wydawane nowym i obecnym klientom banku do końca roku. Nie będzie pobrana opłata roczna za użytkowanie, pod warunkiem wykonania dwóch operacji do końca lutego 2011 r., ale aby wziąć udział w konkursie trzeba je założyć do końca roku.

Banki
UniCredit chce przejąć włoski Banco BPM
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych