fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Stanowisko Głównego Inspektoratu Pracy z 25 lutego 2010 r. w sprawie świadectw pracy dla pracowników tymczasowych (GPP-110/517-4560-9-1/10/ PE/RP)

Zgodnie z art. 18a ust. 1 [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr?id=170706]ustawy z 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (DzU nr 166, poz. 1608 ze zm.)[/link] agencja pracy tymczasowej wydaje pracownikowi tymczasowemu świadectwo pracy dotyczące łącznego zakończonego okresu zatrudnienia w tej agencji, objętego kolejnymi umowami o pracę, nawiązanymi w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy.Ustawa nie przewiduje przy tym odrębnych zasad wystawiania świadectwa pracy dla pracowników tymczasowych.W tej sytuacji należy więc stosować zasady ogólne ustalające wymogi, które musi spełnić poprawnie sformułowane świadectwo pracy. Zasady te reguluje art. 97 § 2 i 3 [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr;jsessionid=ED5E4398D92BB7C2970565F882E93F86?id=76037]k.p[/link]. oraz na mocy art. 97 § 4 k.p.[link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr?id=73959] rozporządzenie ministra pracy i polityki socjalnej z 15 maja 1996 r. w sprawie szc...
Źródło: Państwowa Inspekcja Pracy
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA