fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Hotele

Hotel St. Bruno zmienia właściciela

Materiały Promocyjne
Za 2,85 mln złotych grupa United sprzedała udziały w giżyckim hotelu St. Bruno. Powodem sprzedaży były niesatysfakcjonujące wyniki finansowe luksusowego kompleksu
Decyzja o sprzedaży 45,38 proc. udziałów była spowodowana głównie wynikami finansowymi  czterogwiazdkowego kompleksu, które były poniżej oczekiwań zarządu. Ponadto jako mniejszościowy udziałowiec, United miał ograniczony wpływ na politykę biznesową hotelu.
- Prowadzenie działalności hotelarskiej nie wpisuje się w dalszą strategię spółki. Zamierzamy koncentrować się na aktywnościach inwestycyjnych, szczególnie w branży promocyjno-reklamowej. Biorąc pod uwagę nasze dalsze plany Hotel St. Bruno byłby dla nas niepotrzebnym obciążeniem – wyjaśnia Jan Karaszewski, prezes United S.A.
Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA