Reklama

Polskie słodycze: Mamy apetyt na innowacje

W 2017 roku światowe wydatki na słodycze zwiększą się o 1,5 proc. Motorem rynku jest nie tylko rosnący popyt w Azji, ale także nowości.

Aktualizacja: 29.11.2016 20:35 Publikacja: 29.11.2016 19:40

Niemal 179,4 mld dol. wyniesie wartość globalnego rynku słodyczy wobec około 176,7 mld dol. w 2016 r. – prognozuje firma badawcza Euromonitor International. Spośród regionów, w których kwoty przeznaczane na słodycze są największe, najbardziej – o 2,5 proc. – powinna pójść w górę sprzedaż w krajach Azji i Pacyfiku. W 2017 r. przekroczy 40,4 mld dol.

W Europie Zachodniej, która zajmuje pierwsze miejsce na świecie, wydatki urosną o niespełna 1 proc., do blisko 53,3 mld dol. Z kolei w Ameryce Północnej, która obroni trzecią pozycję, zwiększą się o 1,9 proc., do ponad 37,7 mld dol. – szacuje Euromonitor.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama