Kultura well-being rewolucjonizuje polskie firmy

Wyjazdy integracyjne, karnet na siłownię, prywatna opieka zdrowotna, a coraz częściej chillout room czy masaż w pracy – to tylko niektóre ze sposobów, jakimi polskie firmy dbają o kondycję i morale swoich pracowników. To, co kiedyś było postrzegane jako atrakcyjny bonus, dziś przerodziło się w prawdziwą filozofię i ważny element zarządzania firmą. Zadowolony pracownik to wyższa efektywność pracy, lepsze funkcjonowanie zespołu, większa lojalność i zaangażowanie.

Aktualizacja: 21.06.2018 11:33 Publikacja: 21.06.2018 05:10

Foto: Adobe Stock

Strategiczne podejście do kwestii firmowego well-being praktykowane jest w Stanach Zjednoczonych oraz krajach Europy. Na Zachodzie już dawno zorientowano się, że niesie to za sobą niemałe korzyści. Zagadnienie doczekało się naukowych opracowań, poświęca mu się całe konferencje.

Instytut Gallupa stworzył nawet specjalny wskaźnik – Well-Being Index wyróżniający 5 kluczowych elementów decydujących o zadowoleniu z życia i pracy:

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zdrowie
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży wkracza do polityki cyfrowej UE
Zdrowie
Wyzwania dla zdrowia publicznego
Zdrowie
Podwyżki dla lekarzy i pracowników ochrony zdrowia. Ministerstwo Zdrowia odkrywa karty
Zdrowie
Otyłość wyzwaniem cywilizacyjnym XXI wieku
Materiał Promocyjny
Kolacja i odchudzanie – fakty i mity o ostatnim posiłku dnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama