Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.11.2020 21:45 Publikacja: 12.11.2020 21:45
Foto: Adobe Stock
O prawie 1,6 mln kart SIM –do nieco ponad 54,8 mln –urosły bazy użytkowników czterech największych operatorów komórkowych w kraju (w ciągu dwunastu miesięcy, licząc do września br.) – wynika z zestawienia przygotowanego przez „Rzeczpospolitą".
Największy udział w tym wzroście ma grupa Cyfrowy Polsat, właściciel sieci komórkowej Plus, która przez ten czas poprawiła statystyki o 581 tys. Drugie miejsce należy do Orange Polska, którego wyniki sprzedaży podniosły bilans o 529 tys. kart SIM. W przypadku tego operatora wiadomo, że duże znaczenie ma wykorzystanie kart SIM do komunikacji urządzeń (M2M). Miejsce trzecie – ale za sprawą przejęcia Virgin Mobile Polska – należy do Playa (we wrześniu obsługiwał o 285 tys. kart SIM więcej niż przed rokiem), a czwarte do T-Mobile Polska (wzrost o 163 tys.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas