Aktualizacja: 19.05.2021 14:55 Publikacja: 19.05.2021 14:50
Foto: AdobeStock
Chroniczny brak czipów skłonił wiele firm do większego zadbania o siebie i stworzenia łańcucha dostaw odporniejszego w dłuższym okresie, aby unikać niedoborów w przyszłości — uważa ta firma.
Producenci pojazdów mieli dotąd umowy o bezpośrednich dostawach z producentami niektórych surowców, w tym metali szlachetnych palladu i platyny, używanych w układach wydechowych. Przystąpili teraz do działań zapewniających dostawy tych metali po zakłóceniach na rynku, co wpłynęło też na ceny. Starają się rozwijać bezpośrednie powiązania z producentami półprzewodników — stwierdził Marfk Wakefield z działu samochodowego AlixPartners.
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas