Paneliści, goście, pasjonacii nowych technologii zastanawiali się nad kierunkami rozwoju wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w Polsce oraz możliwościami jakie wspomniane rozwiązania stwarzają dla poszczególnych branż biznesu. „Trzeba patrzeć zawsze w przyszłość. Polska mogłaby być jednym z liderów rozwiązań VR i AR na świecie” - powiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Gremi Media SA.„VR jest elementem, ktory bardzo ciężko jest wytłumaczyć. Trzeba to przeżyć, dlatego, że nie da się tego opisać własnymi słowami” - powiedział Artur Kurasiński, bloger, znawca nowych technologii. „Przemysł, kultura, nauka, rozrywka, ale także medycyna – w tych dziedzinach coraz popularniejsza będzie stawała się wirtualna rzeczywostość. Dzisiaj mamy do czynienia z początkiem tej drogi. W ciągu pięciu, dziesięciu lat VR w każdej z tych dziedzin będzie odgrywał dużą rolę” - mówi Mikołaj Tocki, dyrektor Gremi Events and Multimedia.„Przede wszystkim jest to zastosowanie w edukacji i przekazywaniu informacji. Wiele firm tworzy oprogramowanie, żeby w rzeczywistości wirtualnej edukować w bardziej przekonujący sposób” - mówi Adam Jurgilewicz, CEO, Międzynarodowe Stowarzyszenie VR/AR w medycynie.   

 

Zobacz także: 

Mikołaj Tocki: VR wkracza w kolejne obszary rzeczywistości

Biznes zyskuje nowe możliwości