Reklama
Rozwiń
Reklama

Coca-Cola nie zrezygnuje z plastiku. "Klienci lubią te butelki"

Choć coraz więcej firm zobowiązuje się do większej dbałości o środowisko naturalne i ograniczania ilości tworzyw sztucznych, do jednej z największych marek napoju gazowanego na świecie nie trafiają argumenty o kryzysie ekologicznym.

Aktualizacja: 24.01.2020 11:33 Publikacja: 24.01.2020 11:13

Coca-Cola nie zrezygnuje z plastiku. "Klienci lubią te butelki"

Foto: AdobeStock

adm

Podczas forum gospodarczego w Davos wiceprezes Coca-Coli Bea Perez powiedziała, że jej firma nie zrezygnuje z tworzyw sztucznych. - Nie zrezygnujemy z plastikowych butelek. Klienci je lubią, bo są lekkie, wygodne i da się je zakręcić - podkreśliła. Perez powiedziała również, że korzystanie jedynie z opakowań aluminiowych oraz szklanych, znacznie zwiększyłoby ślad węglowy firmy.

Z audytu fundacji Break Free wynika, że Coca-Cola jest największym producentem plastiku na świecie. Co roku produkuje około trzech milionów ton plastiku. Jak pisze BBC, oznacza to, że firma tworzy około 200 tys. butelek na minutę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani Polacy, którzy odeszli w ostatnim roku
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Prawdziwy pożar w fikcyjnym bloku
Społeczeństwo
Jak Rosjanie kontrolują ruch autobusowy z Polską
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Społeczeństwo
Piotr M. Majewski, historyk: Żyjemy w okresie nowego rodzaju wojny, która nie przypomina poprzednich
Reklama
Reklama