Aktualizacja: 17.11.2019 12:26 Publikacja: 17.11.2019 00:01
Foto: AdobeStock
Sprawa dopuszczalności reklamy w profesjach prawniczych wzbudza emocje takie jak żeńskie końcówki tytułów zawodowych. Zdaniem jednych adwokat czy radca oferują usługi, których charakter nie różni się pod względem specjalizacji od oferty firm sprzątających powierzchnie biurowe. Inni powiedzą, że pomoc prawna to szczególny rodzaj posłannictwa, do którego nie każdy się nadaje.
Konsekwencją wykluczających się perspektyw jest albo sprzeciw wobec restrykcyjnych zakazów w palestrze, albo – po przeciwnej stronie skali –przekonanie, by niczego nie zmieniać, niezależnie od tego, że zmieniły się warunki wykonywania zawodu, wzrosła liczba uprawnionych do świadczenia pomocy prawnej i konkurencja, a nawet że Unia Europejska nie pozwala nakładać na przedsiębiorców zakazu promowania ich działalności.
Politycy mówią: nauczyliśmy się funkcjonować bez Trybunału Konstytucyjnego. Ale czy na pewno lepiej jest grać be...
Problemem, z jakim mamy do czynienia na granicy polsko-niemieckiej, jest stwarzanie pozorów legalności działań t...
Posłowie mogli spokojnie "odpuścić" temat jawności płac wiedząc, że zajmie się nim resort rodziny, który szykuje...
Zbigniewa Ziobrę łatwo się krytykuje, dużo trudniej po byłym ministrze sprawiedliwości i jego „reformach” posprz...
Z restrukturyzacją publicznych zakładów opieki zdrowotnej jest trochę jak z upadłością. Kto raz upadnie, przez w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas