fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Za reklamę adwokata zapłaci klient - Joanna Parafianowicz o reklamie w palestrze

AdobeStock
Trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, by stworzyć markę. Zasada ta zdaje się aktualna także w palestrze.

Sprawa dopuszczalności reklamy w profesjach prawniczych wzbudza emocje takie jak żeńskie końcówki tytułów zawodowych. Zdaniem jednych adwokat czy radca oferują usługi, których charakter nie różni się pod względem specjalizacji od oferty firm sprzątających powierzchnie biurowe. Inni powiedzą, że pomoc prawna to szczególny rodzaj posłannictwa, do którego nie każdy się nadaje.

Konsekwencją wykluczających się perspektyw jest albo sprzeciw wobec restrykcyjnych zakazów w palestrze, albo – po przeciwnej stronie skali –przekonanie, by niczego nie zmieniać, niezależnie od tego, że zmieniły się warunki wykonywania zawodu, wzrosła liczba uprawnionych do świadczenia pomocy prawnej i konkurencja, a nawet że Unia Europejska nie pozwala nakładać na przedsiębiorców zakazu promowania ich działalności.

Czytaj też: Reklama: adwokaci boją się kontaktu z klientem

Zdaniem zwolenników reklamy jej wprowadzenie do palestry spowoduje, że młodsze pokolenie będzie m...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA