Aktualizacja: 17.08.2020 21:01 Publikacja: 17.08.2020 21:00
Coraz więcej Polaków ogranicza mięso. Ten trend widoczny jest w ofercie zarówno sklepów spożywczych, jak i punktów gastronomicznych
Foto: shutterstock
Spożycie mięsa na osobę w 2019 r. spadło o 2,3 proc., do 61 kg – podał GUS. Trend ograniczania jego spożycia, deklarowany już przez 2–3 mln osób, staje się coraz bardziej widoczny na rynku i oddziałuje na to, co trafia na sklepowe półki.
Jak podał GUS, ogółem wydatki poniesione na żywność i napoje bezalkoholowe stanowiły 25,1 proc. wszystkich wydatków poniesionych miesięcznie na osobę w gospodarstwach domowych. – W subiektywnej ocenie gospodarstw domowych ogółem blisko 49 proc. oceniało swoją sytuację materialną jako dobrą lub raczej dobrą i ok. 44 proc. jako przeciętną – czytamy w opracowaniu.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas