Przybywa chętnych, by zarobić dzięki cydrowi

Grupa Żywiec zamierza zawojować rynek piwem o smaku cydru. Suchej nitki nie zostawiają na tym pomyśle producenci lekkich alkoholi z jabłek.

Aktualizacja: 03.06.2016 07:29 Publikacja: 02.06.2016 21:00

15 mln litrów może sięgnąć sprzedaż cydrów w Polsce w 2016 r. Będzie to odpowiadało 130 mln zł – szacuje branża. Przed rokiem Polacy kupili 12 mln litrów tych alkoholi. To oznacza, że cydry wyprzedziły pod względem popularności wermuty, brandy czy rum.

Dlatego chętnych, by zarobić dzięki modzie na cydr, jest coraz więcej. Wśród nich jest Grupa Żywiec, która nie ukrywa, że Dzikim Sadem nawiązuje do – jak zaznacza jej rzeczniczka Magdalena Brzezińska – kategorii napojów, która cały czas się rozwija.

Pozostało 85% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu