Reklama
Rozwiń
Reklama

Piwo jest coraz droższe. I ma coraz mniej alkoholu

Browary miały rewelacyjny rok, a rekordy biły napoje bez procentów. Teraz walczyć będą na piwa kraftowe.

Publikacja: 06.03.2019 13:20

Piwo jest coraz droższe. I ma coraz mniej alkoholu

Foto: Adobe Stock

Na rekordowy wynik branży piwnej pracowała w ubiegłym roku i pogoda, i sport, a nawet historycznie niskie bezrobocie. Jednolita przez wiele lat oferta w końcu uległa silnym zmianom, tanie piwo traci klientów, żywiołowo, bo nawet o 40 proc., rosła sprzedaż najdroższych piw. Najbardziej wzrosła atrakcyjność niszowych do niedawna półek, czyli piwa bezalkoholowego oraz piw rzemieślniczych.

Zmiany na półkach

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama