Reklama

Nowość w Oreo. Długo wyczekiwane ciasteczka bez glutenu

Oreo wprowadza do sklepów od dawna wyczekiwaną przez część klientów wersję swoich kultowych ciasteczek - bez glutenu.

Aktualizacja: 17.11.2020 13:27 Publikacja: 17.11.2020 13:13

Nowość w Oreo. Długo wyczekiwane ciasteczka bez glutenu

Foto: AdobeStock

ala

Lubiące słodkości osoby z nietolerancją glutenu mają powód do radości. Marka Oreo, należąca do amerykańskiego koncernu Mondelez, ogłosiła, że już na początku przyszłego roku wprowadzi do sklepów swoje znane ciasteczka w wersji bez glutenu.

Tradycyjna wersja Oreo składa się bowiem z dwóch okrągłych czekoladowych herbatników na bazie mąki pszennej, przełożonych słodkim kremem. Nowe markizy będą opierały się na zupełnie innym przepisie, ale - jak zapewnia firma - smak będzie podobny.

Bezglutenowa wersja Oreo pojawi się w sprzedaży już w styczniu 2021 roku i zostanie w sklepach na stałe. Klienci będą mieli do wyboru dwie wersje produktu: bezglutenową odmianę tradycyjnych Oreo i Oreo Double Stuf (z podwójnym nadzieniem).

Czytaj także: McDonald’s rusza z roślinnym burgerem. McPlant to początek 

Nowe ciasteczka zostały już oficjalnie zaaprobowane i uzyskały certyfikat Grupy Nietolerancji Glutenu w Ameryce Północnej (Gluten Intolerance Group - GIG), co znaczy, że będą posiadały widoczne oznakowanie na opakowaniu informujące o braku obecności glutenu.

Reklama
Reklama

Oreo poinformowało o nowości i pokazało już wygląd opakowania na Twitterze. Internauci zareagowali bardzo entuzjastycznie na tę wiadomość. Wielu osób komentowało, że czekało na bezglutenową odmianę Oreo od dawna.

Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama