Nowość w Oreo. Długo wyczekiwane ciasteczka bez glutenu

Oreo wprowadza do sklepów od dawna wyczekiwaną przez część klientów wersję swoich kultowych ciasteczek - bez glutenu.

Aktualizacja: 17.11.2020 13:27 Publikacja: 17.11.2020 13:13

Nowość w Oreo. Długo wyczekiwane ciasteczka bez glutenu

Foto: AdobeStock

Lubiące słodkości osoby z nietolerancją glutenu mają powód do radości. Marka Oreo, należąca do amerykańskiego koncernu Mondelez, ogłosiła, że już na początku przyszłego roku wprowadzi do sklepów swoje znane ciasteczka w wersji bez glutenu.

Tradycyjna wersja Oreo składa się bowiem z dwóch okrągłych czekoladowych herbatników na bazie mąki pszennej, przełożonych słodkim kremem. Nowe markizy będą opierały się na zupełnie innym przepisie, ale - jak zapewnia firma - smak będzie podobny.

Bezglutenowa wersja Oreo pojawi się w sprzedaży już w styczniu 2021 roku i zostanie w sklepach na stałe. Klienci będą mieli do wyboru dwie wersje produktu: bezglutenową odmianę tradycyjnych Oreo i Oreo Double Stuf (z podwójnym nadzieniem).

Czytaj także: McDonald’s rusza z roślinnym burgerem. McPlant to początek 

Nowe ciasteczka zostały już oficjalnie zaaprobowane i uzyskały certyfikat Grupy Nietolerancji Glutenu w Ameryce Północnej (Gluten Intolerance Group - GIG), co znaczy, że będą posiadały widoczne oznakowanie na opakowaniu informujące o braku obecności glutenu.

Oreo poinformowało o nowości i pokazało już wygląd opakowania na Twitterze. Internauci zareagowali bardzo entuzjastycznie na tę wiadomość. Wielu osób komentowało, że czekało na bezglutenową odmianę Oreo od dawna.

Lubiące słodkości osoby z nietolerancją glutenu mają powód do radości. Marka Oreo, należąca do amerykańskiego koncernu Mondelez, ogłosiła, że już na początku przyszłego roku wprowadzi do sklepów swoje znane ciasteczka w wersji bez glutenu.

Tradycyjna wersja Oreo składa się bowiem z dwóch okrągłych czekoladowych herbatników na bazie mąki pszennej, przełożonych słodkim kremem. Nowe markizy będą opierały się na zupełnie innym przepisie, ale - jak zapewnia firma - smak będzie podobny.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu