Reklama
Rozwiń
Reklama

Indie zachęcają swoich obywateli, by jedli więcej cukru

Indyjski przemysł cukrowy chce „rozprawić się z mitami na temat cukru”. W tle jest kryzys nadpodaży.

Publikacja: 03.11.2020 14:53

Indie zachęcają swoich obywateli, by jedli więcej cukru

Foto: AdobeStock

Zrzeszenie producentów cukru w Indiach Indian Sugar Mills Association rozpoczęło kampanię mającą na celu zachęcenie Hindusów do jedzenia większych ilości cukru. ISMA twierdzi, że chce się „rozprawić z mitami na temat cukru i jego efektów zdrowotnych”.

Kampanię ISMA prowadzi pod hasłem „Jedz, pij i bądź zdrowy: trochę cukru nie zaszkodzi”. Prowadzona ona jest online z użyciem mediów społecznościowych i warsztatów online, na których sławni szefowie kuchni i specjalizujący się w zdrowiu coache dyskutują o zdrowym życiu. W ramach kampanii prezentowane są przepisy na słodycze, a głównym „wrogiem” są tu sztuczne słodziki, co do których sugeruje się, w ramach kampanii ISMA, że nie pomagają stracić wagi i mają negatywne konsekwencje zdrowotne. Kampanię wsparł sekretarz ds. żywności Sudhanshu Panday.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama