Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.11.2020 14:53 Publikacja: 03.11.2020 14:53
Foto: AdobeStock
Zrzeszenie producentów cukru w Indiach Indian Sugar Mills Association rozpoczęło kampanię mającą na celu zachęcenie Hindusów do jedzenia większych ilości cukru. ISMA twierdzi, że chce się „rozprawić z mitami na temat cukru i jego efektów zdrowotnych”.
Kampanię ISMA prowadzi pod hasłem „Jedz, pij i bądź zdrowy: trochę cukru nie zaszkodzi”. Prowadzona ona jest online z użyciem mediów społecznościowych i warsztatów online, na których sławni szefowie kuchni i specjalizujący się w zdrowiu coache dyskutują o zdrowym życiu. W ramach kampanii prezentowane są przepisy na słodycze, a głównym „wrogiem” są tu sztuczne słodziki, co do których sugeruje się, w ramach kampanii ISMA, że nie pomagają stracić wagi i mają negatywne konsekwencje zdrowotne. Kampanię wsparł sekretarz ds. żywności Sudhanshu Panday.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas