Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.08.2019 16:57 Publikacja: 07.08.2019 16:45
Foto: materiały prasowe
Moda na zdrową, wegetariańską dietę zatacza coraz szersze kręgi w branży fast-foodów. Międzynarodowi giganci, tacy jak Burger King i McDonlad’s, wprowadziły już do swojej oferty kotlety bezmięsne, zaczynając od ojczystego rynku, czyli Stanów Zjednoczonych. Amerykański rynek jest jednak bardzo wymagający, ponieważ trend na zdrowie dopiero powoli się w nim rozwija, a zamiłowanie do burgerów jest głęboko zakorzenione w kulturze. Firmy próbują więc trafić do swoich klientów inną drogą, tworząc wegetariańskie dania jak najlepiej imitujące mięso.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas