Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.05.2019 12:33 Publikacja: 09.05.2019 12:26
Foto: Flickr
W wielu wysokorozwiniętych państwach coraz popularniejsza staje się dieta bezmięsna. Uwagę na to zwracają również giganci fast foodu, których sukces zawsze oparty był na mięsie. Trendu nie przegapia także McDonald’s, który od kilku lat ostrożnie testuje na różnych rynkach bezmięsne opcje, w zależności od popytu. Nadal jednak ważnym wydarzeniem jest fakt, że na jednym ze swoich ważniejszych rynków, w Niemczech, McDonald’s wprowadza do menu wegańskiego burgera. Niemcy to jeden z pięciu najważniejszych krajów dla giganta szybkiego jedzenia.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas