Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.05.2019 12:33 Publikacja: 09.05.2019 12:26
Foto: Flickr
W wielu wysokorozwiniętych państwach coraz popularniejsza staje się dieta bezmięsna. Uwagę na to zwracają również giganci fast foodu, których sukces zawsze oparty był na mięsie. Trendu nie przegapia także McDonald’s, który od kilku lat ostrożnie testuje na różnych rynkach bezmięsne opcje, w zależności od popytu. Nadal jednak ważnym wydarzeniem jest fakt, że na jednym ze swoich ważniejszych rynków, w Niemczech, McDonald’s wprowadza do menu wegańskiego burgera. Niemcy to jeden z pięciu najważniejszych krajów dla giganta szybkiego jedzenia.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas