Reklama

McDonald’s dołącza do rywalizacji o względy wegan

Popularność bezmięsnej diety jest już tak duża, że do walki o konsumentów rezygnujących z mięsa włączają się giganci, którzy swój sukces zawdzięczają miłośnikom mięsa.

Aktualizacja: 09.05.2019 12:33 Publikacja: 09.05.2019 12:26

McDonald’s dołącza do rywalizacji o względy wegan

Foto: Flickr

W wielu wysokorozwiniętych państwach coraz popularniejsza staje się dieta bezmięsna. Uwagę na to zwracają również giganci fast foodu, których sukces zawsze oparty był na mięsie. Trendu nie przegapia także McDonald’s, który od kilku lat ostrożnie testuje na różnych rynkach bezmięsne opcje, w zależności od popytu. Nadal jednak ważnym wydarzeniem jest fakt, że na jednym ze swoich ważniejszych rynków, w Niemczech, McDonald’s wprowadza do menu wegańskiego burgera. Niemcy to jeden z pięciu najważniejszych krajów dla giganta szybkiego jedzenia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama