Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s wprowadził wegańskie dania… i rozgniewał wegan

McDonald’s zdecydował się wreszcie wyjść naprzeciw weganom i wegetarianom i wprowadził do oferty pozycje, które odpowiadają ich diecie. Nie obyło się jednak bez wielkiej wpadki.

Aktualizacja: 08.01.2019 16:51 Publikacja: 08.01.2019 12:38

McDonald’s wprowadził wegańskie dania… i rozgniewał wegan

Foto: Bloomberg

ala

McDonald’s postanowił z Nowym Rokiem w końcu otworzyć się na nowy trend, który już od dłuższego czasu pukał do jego drzwi – na dietę wegetariańską. Osoby nie jedzące mięsa ani produktów pochodzenia zwierzęcego mogą już znaleźć coś dla siebie w ofercie najpopularniejszej sieci fastfood – jednak na razie tylko w brytyjskich lokalach.

Nowe pozycje w menu pomogła stworzyć organizacja The Vegetarian Society. Trzeba przyznać, że urozmaiceń jest całkiem sporo i skierowane są nie tylko dla dorosłych, ale też dla dzieci. Jak zachwala McDonald’s, weganie i wegetarianie mogą kupić Spice Veggie Wrap z kotlecikami z ryżu, groszku i pomidorów, która przewidziana jest także w wersji dziecięcej - Happy Meal Veggie Wrap.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama