Aktualizacja: 01.09.2020 19:45 Publikacja: 31.08.2020 18:49
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
– To dla nas nieakceptowalne. Nasz elektorat mieszka w małych miasteczkach i na wsi, gdzie często nie kursuje PKS, a utrata prawa jazdy oznacza koniec możliwości zarobkowania – mówi jeden z polityków Solidarnej Polski. Jego zdaniem to wątpliwości szefa SP, zarazem ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego, Zbigniewa Ziobry powodują zwłokę w pracach nad projektem, który miał zrewolucjonizować prawo o ruchu drogowym.
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział go już w swoim exposé w listopadzie ubiegłego roku. – Polska jest dziś bezpiecznym krajem, ale wciąż jest jeden wyjątek. To bezpieczeństwo na drogach – powiedział.
- W 2019 roku przekonaliśmy lewicowych wyborców, że warto na nas zagłosować. Czarzasty przekonuje ich teraz, że...
Podczas wiecu Grzegorza Brauna, który odbył się w Białej Podlaskiej, z balkonu urzędu miasta zdjęto ukraińską fl...
Polska polityka wkracza w czas grillowania. Co może być tematem w trakcie spotkań w wielką majówkę? Echa debat,...
„Kto Pani/Pana zdaniem wypadł najlepiej w debacie organizowanej przez »Super Express«?” - takie pytanie zadaliśm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Magdalena Biejat i Adrian Zandberg rosną w siłę, na co dziś mało kto zwraca uwagę. A to błąd, bo w drugiej turze...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas