Reklama
Rozwiń
Reklama

CSR i misjonarze marek. Jak korporacje próbują nam urządzić świat

Korporacje od lat oddziałują na rzeczywistość. Dziś, by lepiej sprzedawać produkty i usługi, podkreślają na marketingowych sztandarach wartości i idee, których rzekomo bronią lub są ich orędownikami. Wkraczają w ten sposób w przestrzeń światopoglądową, w której dominowały dotychczas religie czy partie polityczne.

Aktualizacja: 14.07.2019 07:57 Publikacja: 12.07.2019 00:01

CSR i misjonarze marek. Jak korporacje próbują nam urządzić świat

Foto: Forum

Każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z naukami humanistycznymi, zgodzi się, że za każdym działaniem człowieka stoi pewna idea. Dzieje się tak zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym. Odwołując się do rozumowej oceny rzeczywistości, możemy domniemywać, że ktoś, kto zbudował dom, uczynił to w celu przekazania go dzieciom lub krewnym. Mógł to zrobić również po to, aby część kondygnacji przeznaczyć na wynajem albo na sprzedaż. W każdym z tych przypadków za działaniem stoi jakaś idea – od przedłużenia gatunku, po zapewnienie sobie i najbliższym stabilizacji bytowej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Reklama
Reklama