Czas na odpowiedzialne marki

Chcąc osiągnąć rynkowy sukces, firmy powinny budować obraz marka – kultura, nastawiając się na trwałe relacji z konsumentami i dbając o etykę poddostawców.

Publikacja: 09.11.2017 20:37

Czas na odpowiedzialne marki

Foto: 123RF

– W marce kultura jest mnóstwo wartości poza samym produktem i jego ceną. Jeśli firma chce dotrzeć do ludzi ze swoją marką, to musi wytworzyć w jej komunikacji jakąś wiarygodna treść – podkreśla Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Open Eyes Economy Summit.

Jacek Kall, ekspert ds. zarządzania marką i profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, potwierdza, że trudno jest dzisiaj zbudować silną markę, nie odwołując się do wartości. O ile kiedyś marka była gwarancją jakości oferty danej firmy, zyskując z czasem aspekt ekspresyjny i aspiracyjny, o tyle obecnie konsumenci oczekują od marek czegoś więcej niż tylko sprzedaży produktów albo usług. Chcą także gwarancji, że firmie nie chodzi wyłącznie o biznes, ale również o wartości – o pozytywny wpływ na życie ludzi.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Wydarzenia Gospodarcze
W Katowicach w rolach głównych: bezpieczeństwo, energia, technologie
Wydarzenia Gospodarcze
Shape Tomorrow Today: Jak liderzy biznesu rewolucjonizują firmy w erze AI
Wydarzenia Gospodarcze
8-9 kwietnia br. odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
Wydarzenia Gospodarcze
W Kielcach o roli gazownictwa w zmieniającej się energetyce
Wydarzenia Gospodarcze
OZE – nowe moce, które potrzebują wsparcia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem