Nieruchomości komercyjne: stoiska w centrach handlowych

Nie każda branża może być obecna na stoiskach w centrach handlowych.

Aktualizacja: 25.06.2016 14:23 Publikacja: 25.06.2016 09:59

Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta

Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta

Foto: 123RF

Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta. Zarządcy starają się, aby była komplementarna do oferty galerii – wyjaśnia Agnieszka Muż, ekspert Colliers International. – Ze względu na niewielką powierzchnię stoisk nie wszystkie produkty można na nich sprzedawać. Muszą być one odpowiednio wyeksponowane i łatwo dostępne, bo klienci zakupy na stoiskach robią zwykle pod wpływem impulsu.

Szewc i pierścionki

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Lex deweloper. Specosiedla ciągle zablokowane
Nieruchomości
Ghelamco wypłaciło odsetki, wyceny obligacji na Catalyst coraz lepsze
Nieruchomości
Rośnie nowy park handlowy w Gliwicach
Nieruchomości
Co dalej ze schronami na osiedlach? Rozporządzenie jeszcze w tym tygodniu
Nieruchomości
Kupić mieszkanie w rynkowym „dołku”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama