Centra handlowe: czym przyciągają klientów w czasie wakacji

Kino w parku, pokazy mody, jarmark produktów regionalnych. Tak galerie handlowe kuszą klientów w wakacje.

Aktualizacja: 17.06.2016 16:29 Publikacja: 17.06.2016 16:18

Atrium Promenada

Atrium Promenada

Foto: Materiały inwestora

Edyta Paluch, Atrium Poland Real Estate Management

Wakacje są wyzwaniem dla zarządców nieruchomości przede wszystkim ze względu na mnogość imprez plenerowych. Dobra pogoda zachęca nawet stałych bywalców centrów handlowych do przebywania na świeżym powietrzu. Dobra oferta rozrywkowa może być świetnym dopełnieniem. W tym roku postanowiliśmy zaprosić do jednego z naszych centrów... plażowiczów.

Atrium Koszalin wraz z partnerami pojawi się m.in. w Kołobrzegu, Mielnie, Dąbkach. Zbudujemy miasteczka plażowe. Bloki tematyczne będą skierowane do turystów w różnym wieku.

Chcemy pokazać, że dobrym pomysłem (już po odpoczynku albo w czasie niepogody) jest wizyta w centrum. To nie tylko zakupy, ale też restauracje, miejsce spotkań i rozrywki. W Atrium Mosty w Płocku przygotowaliśmy Kino na Dachu. Program ułożą z nami widzowie. Pomyśleliśmy też o dzieciach. W Atrium Targówek w Warszawie będą spotkania piłkarskie.

Emilia Szkudlarek, Wola Park

W ramach projektu „W Sercu Woli" dbamy, by mieszkańcy warszawskiej dzielnicy wiedzieli o odbywających się w okolicy wydarzeniach. Na stronie internetowej informujemy o imprezach kulturalnych i sportowych. Sami też je organizujemy. Zapraszamy do naszej zewnętrznej strefy relaksu, gdzie są leżaki, hamaki, kosze plażowe oraz beer park. Lokal oferuje różnego rodzaju piwa, lemoniady, dania z grilla.

Goście mogą oglądać mecze, zagrać w piłkarzyki i cymbergaja. Dla dzieci przygotowaliśmy kącik zabaw i automaty do gry. Z domem kultury Działdowska organizujemy kino letnie.

W parku Urlicha można będzie obejrzeć najlepsze polskie filmy. Planujemy też – we współpracy z Biblioteką Wolską – otworzyć wystawę zdjęć. Miłośnicy Woli znajdą prawdziwe rarytasy. W lipcu i sierpniu w centrum odbędzie się jarmark produktów regionalnych. A pod koniec wakacji zawitają targi Off-Fashion Store, podczas których młodzi polscy projektanci zaprezentują swoje kolekcje.

Monika Lewczuk-Kuropaś, Unibail-Rodamco Polska

W Galerii Mokotów wakacje zaczynają się od spotkania z Myszką Minnie Disneya. To jej pierwsza wizyta w Polsce od kilku lat. Z tej okazji na 25–26 czerwca centrum przygotowało dla dzieci warsztaty i atrakcje związane z modą i stylem, inspirowane programem Disney Channel. Ponadto przez cały rok prowadzimy cotygodniowe warsztaty tematyczne dla dzieci z ich ulubioną towarzyszką zabaw Mokotką, a w Galerii Wileńskiej – cykl imprez skoncentrowanych wokół tradycji i kultury, a latem – pełnych zabawy.

W warszawskiej Arkadii właśnie rozpoczęła się rozbudowa, która za rok zaowocuje także otwarciem przestrzeni przed centrum na różnorodne, bezpłatne rozrywki dla dzieci. W ostatnią sobotę wakacji Arkadia zorganizuje piknik pod hasłem „Bezpieczny powrót do szkoły", gdzie m.in. policja i straż pożarna udzielą wskazówek dotyczących zachowań na drodze, w sieci, w komunikacji miejskiej.

Edyta Paluch, Atrium Poland Real Estate Management

Wakacje są wyzwaniem dla zarządców nieruchomości przede wszystkim ze względu na mnogość imprez plenerowych. Dobra pogoda zachęca nawet stałych bywalców centrów handlowych do przebywania na świeżym powietrzu. Dobra oferta rozrywkowa może być świetnym dopełnieniem. W tym roku postanowiliśmy zaprosić do jednego z naszych centrów... plażowiczów.

Pozostało 86% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu