Właściciel marek Peugeot, Citroen i DS oraz od 2017 r. Opla i Vauxhalla uzyskał obroty 15,58 mld euro; miks produktów przyczynił się w 4,4 punktach procentowych do tego wyniku, a ceny 1 procentem. Grupa potwierdziła zakładaną marżę operacyjną 4,5 proc. w latach 2019-21 - pisze Reuter.

Sprzedaż zmalała o 4 proc. do 674 500 sztuk na skutek nadal trudnego rynku w Chinach (-41,2 proc.) i zwolnienia sprzedaży w Europie (-2,7). Francuzi spodziewają się zmniejszenia sprzedaży w całym roku w Europie o 1 proc., zakładają pogorszenie w Ameryce Łacińskiej o 5 proc. (wcześniej o -4) i w Rosji o 2 proc (wcześniej liczyli na poprawę o 3 proc.). Mimo tego, grupa wypadła lepiej niż Renault, który bardziej obniżył prognozę sprzedaży i marży.