Reklama
Rozwiń
Reklama

Stonesi zbudowali imperium gospodarcze

Ile warta jest marka Rolling Stones? Nikt jeszcze nie podjął się wyceny artystycznych brandów, ale to także dzięki nim najwięksi artyści dołączają do grona najzamożniejszych ludzi tego świata.

Publikacja: 09.07.2018 21:00

Stonesi prowadzą w Holandii cztery firmy

Stonesi prowadzą w Holandii cztery firmy

Foto: AFP

Stonesi zbudowali w Holandii imperium gospodarcze złożone z czterech samodzielnych firm: Promopub, Promotone, Promotour i Musidor, tak aby kontrolować wszystkie aspekty swojej działalności, głównie prawa autorskie czy prawa do wizerunku. Każda firma produkująca koszulki czy inne gadżety ze słynnymi wydętymi ustami i czerwonym jęzorem musi posiadać odpowiednią licencję.

Dlaczego Holandia? Bo grupa korzysta w swojej działalności z tamtejszego przepisu o nieopodatkowaniu tantiem. Od 2014 r., czyli od tournée „On Fire", Stonesi współpracują z Jeepem. Według samych zainteresowanych, te dwa brandy wiele łączy. To przede wszystkim duch wolności i przygody, które reprezentują obie marki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama