W ten sposób portal społecznościowy chce walczyć z botami oraz fałszywymi profilami służącymi do rozsyłania spamu, fake newsów oraz szerzenia hejterskich treści.
- To jest ważna zmiana, która ma nas ochronić przed osobami, które nadużywają naszej otwartości - napisali na blogu dyrektorzy Del Harvey oraz Yoel Roth, odpowiedzialni za wdrożenie nowych mechanizmów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas