Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora: przychody i wynik netto nieco poniżej konsensusu

Mediowa grupa osiągnęła w I kwartale wyniki lepsze niż rok wcześniej, ale na poziomie przychodów i netto niższe od oczekiwań analityków. Zarząd zarekomendował wypłatę dywidendy.

Aktualizacja: 13.05.2016 10:12 Publikacja: 13.05.2016 08:46

Przychody Agory w I kwartale wynosiły 288,5 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Przychody Agory w I kwartale wynosiły 288,5 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Przychody Agory w I kwartale wynosiły 288,5 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej, EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją): 28 mln (o 8,1 proc. więcej niż rok wcześniej), wynik operacyjny o 20 proc. wyższy niż rok wcześniej i sięgający 3 mln zł oraz stratę netto na poziomie 7,2 mln zł (przy 0,2 mln zł rok wcześniej). - Istotny wpływ na wynik netto grupy w pierwszym kwartale 2016 r. miała transakcja nabycia 106 udziałów w kapitale zakładowym spółki GoldenLine wspólników tej spółki za łączną cenę 8,5 mln zł – podała Agora, która – dokupując udziały w Goldenline dokonała ponownej wyceny już posiadanych 36 proc. tej spółki, w wyniku czego określiła 5,5 mln zł straty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama