Reklama

Agora: przychody i wynik netto nieco poniżej konsensusu

Mediowa grupa osiągnęła w I kwartale wyniki lepsze niż rok wcześniej, ale na poziomie przychodów i netto niższe od oczekiwań analityków. Zarząd zarekomendował wypłatę dywidendy.

Aktualizacja: 13.05.2016 10:12 Publikacja: 13.05.2016 08:46

Przychody Agory w I kwartale wynosiły 288,5 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Przychody Agory w I kwartale wynosiły 288,5 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Przychody Agory w I kwartale wynosiły 288,5 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej, EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją): 28 mln (o 8,1 proc. więcej niż rok wcześniej), wynik operacyjny o 20 proc. wyższy niż rok wcześniej i sięgający 3 mln zł oraz stratę netto na poziomie 7,2 mln zł (przy 0,2 mln zł rok wcześniej). - Istotny wpływ na wynik netto grupy w pierwszym kwartale 2016 r. miała transakcja nabycia 106 udziałów w kapitale zakładowym spółki GoldenLine wspólników tej spółki za łączną cenę 8,5 mln zł – podała Agora, która – dokupując udziały w Goldenline dokonała ponownej wyceny już posiadanych 36 proc. tej spółki, w wyniku czego określiła 5,5 mln zł straty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama