Aktualizacja: 11.02.2021 08:35 Publikacja: 10.02.2021 21:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
– Ostrzegamy, że wejście w życie projektu w obecnym kształcie będzie miało dalece negatywne skutki dla całej gospodarki i zamiast zakładanych dodatkowych przychodów, przyniesie wielomiliardowe straty – podkreśla Rada Przedsiębiorczości w ogłoszonym w środę stanowisku.
To wspólny głos tworzących radę największych polskich organizacji przedsiębiorców i pracodawców – w tym BCC, Federacji Przedsiębiorców Polskich, KIG, ABSL, Konfederacji Lewiatan, Pracodawców RP, PRB Związku Banków Polskich i Związku Rzemiosła Polskiego. Wszystkie one – za pośrednictwem Rady Przedsiębiorczości – stanowczo zaprotestowały przeciw rządowym planom dodatkowego opodatkowanie przychodów z reklam. Jak przypomina rada, rynek reklamy jest jednym z najważniejszych kół zamachowych gospodarki; według wyliczeń firmy doradczej Deloitte każda złotówka wydana na reklamę przekłada się na 7 złotych wzrostu PKB.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas