Reklama

Carrefour wstrzymuje reklamy w TVP za treści anty-LGBT

Francuska sieć Carrefour ogłosiła, że wycofuje swoją najnowszą kampanię reklamową z Telewizji Polskiej z uwagi na treści, które „nie odpowiadają wartościom” firmy.

Aktualizacja: 27.11.2020 10:03 Publikacja: 27.11.2020 09:26

Carrefour wstrzymuje reklamy w TVP za treści anty-LGBT

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

O decyzji poinformowała francuska centrala sieci na swoim koncie na Twitterze. Jest to reakcja na wpis jednej użytkowniczki serwisu społecznościowego, która przedstawiła na grafice reklamę Carrefoura na stronie tvp.info widniejącą obok nagłówków dotyczących społeczności LGBT, w tym cytatu arcybiskupa Marka Jędraszewskiego o „tęczowej zarazie”. Kobieta oznaczyła w poście sieć Carrefour i zapytała, czy firma jest świadoma, że „jej wydatki reklamowe finansują najbardziej obrzydliwą nienawiść anty-LGBT”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama