Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.11.2019 13:12 Publikacja: 17.11.2019 12:19
Foto: Bloomberg
Właściciel programu przekonuje, że jest inaczej. — Chcemy sprawić, by pasażerowie, którzy często z nami latali zostali docenieni.— przekonuje Markus Binkert, wiceprezes Hub Munich i szef marketingu Lufthansy. Jego zdaniem M&M będzie teraz oferować najbardziej atrakcyjny i najprostszy program lojalnościowy, który odzwierciedla nowoczesną definicję podróży klasą premium.
Lufthansa nazywa to „uproszczeniem" warunków uczestnictwa. Rzeczywiście naliczanie mil (punktów) będzie prostsze, a szczęśliwcy, którzy przynajmniej 10 lat utrzymywali status Frequent Flyer (FF) (karta srebrna) i Senator (karta złota) oraz HON Circle i wybierali linie z programu M&M (Grupa Lufthansy - Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings plus linie partnerskie LOT, Croatia Airlines, Air Dolomiti, Luxair) mają szanse na uzyskanie dożywotnio raz przyznanych przywilejów. I tutaj jest haczyk. Bo nie dosyć, że muszą wykazać się 10-letnią lojalnością, to jeszcze w przypadku FF muszą udokumentować wylatanie w tym okresie 7,5 tys. pkt kwalifikowanych, a Senatorzy i posiadacze statusu HON po 10 tys. pkt kwalifikowanych. Co to są punkty kwalifikowane? Mają być naliczane będą za loty liniami Grupy LH i partnerskimi, w tym LOTem. Ale już nie np. tajlandzkim Thai, Singapore Airlines, czy Turkish Airlines. — za loty tymi przewoźnikami otrzymamy punkty zwyczajne. To barierka postawiona bardzo wysoko. Załóżmy więc, że ktoś lata rzeczywiście bardzo często, to aby uzyskać dożywotnio np. status Senatora musiałby rocznie odbyć 20 powrotnych podróży w klasie biznes. I to przez 10 lat.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas