Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.11.2019 13:12 Publikacja: 17.11.2019 12:19
Foto: Bloomberg
Właściciel programu przekonuje, że jest inaczej. — Chcemy sprawić, by pasażerowie, którzy często z nami latali zostali docenieni.— przekonuje Markus Binkert, wiceprezes Hub Munich i szef marketingu Lufthansy. Jego zdaniem M&M będzie teraz oferować najbardziej atrakcyjny i najprostszy program lojalnościowy, który odzwierciedla nowoczesną definicję podróży klasą premium.
Lufthansa nazywa to „uproszczeniem" warunków uczestnictwa. Rzeczywiście naliczanie mil (punktów) będzie prostsze, a szczęśliwcy, którzy przynajmniej 10 lat utrzymywali status Frequent Flyer (FF) (karta srebrna) i Senator (karta złota) oraz HON Circle i wybierali linie z programu M&M (Grupa Lufthansy - Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings plus linie partnerskie LOT, Croatia Airlines, Air Dolomiti, Luxair) mają szanse na uzyskanie dożywotnio raz przyznanych przywilejów. I tutaj jest haczyk. Bo nie dosyć, że muszą wykazać się 10-letnią lojalnością, to jeszcze w przypadku FF muszą udokumentować wylatanie w tym okresie 7,5 tys. pkt kwalifikowanych, a Senatorzy i posiadacze statusu HON po 10 tys. pkt kwalifikowanych. Co to są punkty kwalifikowane? Mają być naliczane będą za loty liniami Grupy LH i partnerskimi, w tym LOTem. Ale już nie np. tajlandzkim Thai, Singapore Airlines, czy Turkish Airlines. — za loty tymi przewoźnikami otrzymamy punkty zwyczajne. To barierka postawiona bardzo wysoko. Załóżmy więc, że ktoś lata rzeczywiście bardzo często, to aby uzyskać dożywotnio np. status Senatora musiałby rocznie odbyć 20 powrotnych podróży w klasie biznes. I to przez 10 lat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas