Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.10.2020 08:03 Publikacja: 23.10.2020 08:03
Foto: Bloomberg
Chiński urząd CAAC ustalił trzy zasady powrotu tych samolotów do latania w Chinach — powiedział dziennikarzom na konferencji prasowej jego dyrektor, Feng Zhernglin. Zmiany w rozwiązaniach projektowych muszą uzyskać certyfikację, piloci musza otrzymać właściwe przeszkolenie, należy też dokonać skutecznych ulepszeń dotyczących konkretnych ustaleń w śledztwach obu katastrof — dodał.
- Na podstawie tych trzech zasad nie ustaliliśmy harmonogramu powrotu B737 MAX do pracy tutaj. Kiedy te warunki zostaną spełnione będziemy zadowoleni z powrotu MAX-ów do pracy w Chinach. Ale jeśli nie będzie można spełnić tych warunków, będziemy zmuszeni przeprowadzić dokładną certyfikację, aby zapewnić bezpieczeństwo — cytuje go Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas